Over
De volgende ego op het internet
Wie is Dennis
Een buffet van mogelijkheden, gevolgd door een dieet van teleurstellingen. Ik rotzooi maar wat aan en in die 42.076.800 minuten die mijn leven ongeveer zal duren wil ik nog wel een beetje plezier maken. Ik bouw webapps met vibecoding omdat het kan en één van de weinige dingen is die mijn brein scherp houdt. Verder sport ik graag en hard: kitesurfen, windsurfen, skiën, hardlopen, mountainbiken en racefietsen. Alles waarbij ik even kan vergeten hoe koekoek de wereld is.
Een irritante drang naar perfectie
Als er echt niks beters te doen is, ga ik thuis klussen. Met een irritante drang naar perfectie die ik nooit helemaal bereik maar opgeven is erg lastig. Ik heb bedrijfspsychologie en energietechniek gestudeerd. Dus ik snap nét genoeg van mensen om te weten dat de meesten redelijk verloren zijn, en nét genoeg van techniek om te beseffen dat alles uiteindelijk toch in de soep loopt.
Over de site INZIU
Hier experimenteer ik met code, volg ik sporen en dump ik af en toe mijn onafgewerkte gedachten. Inziu is geen plan, geen merk, geen strategie. Het is gewoon een open plek waar rommel mag liggen zonder kalender, zonder groeidoelen, zonder de noodzaak om een perfect leven te etaleren. Ik ga je niet vertellen hoe je rijk moet worden. Ik verkoop geen recepten. Ik ben geen anti-influencer, maar ik zie met diepe treurnis hoe een hele generatie zichzelf niet meer durft te zijn. Mensen die hun eigen stem en imperfectie censureren om maar mee te tellen in de aandachtsmarkt. Ze ruilen hun authenticiteit in voor een geoptimaliseerde illusie, en voelen de leegte, maar durven niet stil te vallen. Hier ligt dus ongepolijste troep. Zonder pretentie. Zonder beloftes. Gewoon een weigering om de ziel te vermalen tot verteerbare pakketjes.
Eerlijk in een leugenfabriek
Geen expert die hier de grote leraar komt uithangen. Het internet is ondertussen meer een leugenfabriek dan wat anders, en AI gooit er nog eens lekker olie op het vuur. Iedereen poseert, iedereen verkoopt een versie van zichzelf, iedereen liegt zich een slag in de rondte. Ik probeer hier in ieder geval een beetje eerlijk te blijven, maar wie weet hoelang dat standhoudt.
Geen how-to’s
Hier vind je geen how-to’s, geen "word succesvol in 7 stappen", geen hustle-bullshit en geen ai in tekstuele vorm, tenminste ik hou een human in the circle. Ik maak domme fouten, verpruts tijd en geld, en probeer daar dan maar om te lachen. Dat is het hele verhaal. Geen grote beloftes. Geen diepe wijsheden van boven. Gewoon mijn eigen experimenten, frustraties, kleine overwinningen en vooral veel mislukkingen met vibecoding.
Wat jij nu gaat doen maakt mij eigenlijk niks uit, ik blijf toch wel doen waar ik zin in heb.